Een korte termijn of toeristisch appartement is een volledig voorzien en gemeubileerd appartement waar u alleen maar uw bagage en goede humeur naartoe hoeft mee te nemen.
Systeem: de voorzieningen en de agentschapscommissie zijn al inbegrepen in de prijs en de borgsom is tussen 150 € en 300 € . Alhoewel er verschillende categorieën appartementen zijn garanderen wij onze gasten een appartement voor zichzelf (nooit gedeeld), met een eigen badkamer, een volledig voorziene keueken, woonkamer en een slaapkamer. Het is een uitstekened alternatief voor een hotel voor mensen die liever het echte lokale leven proeven, en de beste oplossing voor nieuwkomers voordat zij een definitef appartement hebben gevonden. Een korte termijn appartement.
Toeristisch appartement: De gegeven prijs geldt voor het aantal nachten dat u in het appartement doorbrengt en het aantal personen dat in het appartement verblijft. Het omvat alle voorzieningen: water, gas, electriciteit, internet wanneer beschikbaar (check het icoon ), lakens, handdoeken, en alle voorzieningen die te zien zijn op de iconen. U moet schoonmaken daar aan toevoegen, wat afhankelijk is van het appartement en soms van het aantal gasten. De extra kosten die u wellicht tegenkomt zijn een late check-in/of een vroege check-out, VAT als u via bankoverschrift of VISA betaalt (alleen wanneer mogelijk; controleer dit bij ons), VISA commissie als u op het kantoor met VISA (2%) betaalt. Check onze extra paragraaf.
U kunt de beschikbare appartementen zien op onze webpagina, vul in de zoek box uw aankomst- en vertrekdatum in en ook het aantal gasten, en op de nieuwe versie van de pagina kunt u meerdere filters kiezen (gedeelte rechtsbovenin van de pagina). Klik vervolgens op de ´zoek´ knop en u zult een lijst met appartementen te zien krijgen waar u uit kunt kiezen. In het geval u hulp nodig heeft, aarzel dan niet om ons om hulp te vragen, klik op 'meer informatie'.
Vul uw aankomst- en vertrekdatum en het aantal mensen in de vakken (rechts bovenin), en klik 'zoek'. Vervolgens krijgt u een lijst te zien met beschikbare appartementen voor uw verblijf. Zodra u uw keuze heeft gemaakt kunt u online boeken op een snelle en veilige manier door op ´nu boeken´ te klikken. U zult gevraagd worden om uw persoonlijke gegevens en vervolgens doorgestuurd worden naar de beveiligde webpagina van de bank vanaf waar u kunt betalen met VISA/AMEX. In het geval u liever direct bij ons boekt, kunt u ons een e-mail sturen of kunt u ons bellen (klik 'meer informatie')
Zodra u online geboekt heeft ontvangt u een automatisch bericht waarin bevestigd wordt dat u het appartement geboekt heeft; dit betekent dat het appartement gereserveerd is. In de tweede stap ontvangt u het contract met alle informatie over het inchecken. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat u het appartement op hetzelfde moment als iemand anders heeft geboekt, of dat wij technologisch problemen ondervinden met het appartement en wij u er niet kunnen huisvesten. In dat soort gevallen zullen wij altijd ons best doen om u een ´upgrade´ te geven, dat betekent een beter appartement voor dezelfde prijs. Zie onze ´annuleringsparagraaf´.
De officiële in-check tijd is van 15:00 tot 19:00. Als u voor 16:00 aankomt controleer dan een dag vantevoren bij de contactpersoon of u eerder naar binnen kunt. Er is geen check-in mogelijk vóór 12:00. Tijdens kantooruren kunnen wij uw bagage bewaren zodat u kunt beginnen van de stad te genieten. Als het kantoor gesloten is zullen wij u voorzien van een lijst met bagagekluisjes in de stad. Voor check-in na 20:00 worden extra kosten gerekend, zie onze extra kosten overzicht onderaan pagina 5. Het officiële tijdstip voor uitchecken is tussen 09:00 en 12:00. Als het nodig is om later uit te checken controleer dan bij ons of dat mogelijk is. Zo niet, en gedurende kantooruren, dan kunnen wij gratis uw bagage op het kantoor bewaren. Als het kantoor gesloten is zullen wij u een lijst met bagagekluisjes in de stad geven, zoals eerder genoemd. Als u voor 09:00 moet uitchecken neem dan eerst contact met ons op zodat wij u kunnen adviseren en wij u een oplossing kunnen bieden zodat u niet de extra kosten voor een vroege check-out moet betalen. (bekijk de extra kosten paragraaf)
In de meeste gevallen zullen wij u verwelkomen bij het appartement en geven wij u de sleutels zodra de rekening betaald is. In uw contract vindt u het check-in contact dat u moet bellen zodra u aangekomen bent in Barcelona voordat u bij het apartement aankomt; om te voorkomen dat u moet wachten, raden wij u aan om ons vanaf het vliegveld, treinstation of de laatse tolheffing op de snelweg te bellen. In het geval uw check-in contact niet de telefoon opneemt heeft u nog een nummer voor noodgevallen. Het is erg belangrijk dat we weten hoe laat u van plan bent aan te komen en dat u ons op de hoogte houdt van vertragingen, want alleen gasten die op tijd komen in onze planning kunnen wij ervan verzekeren dat zij geholpen zullen worden zodra ze aankomen, zonder te hoeven wachten.
U kunt de voorzieningen van het appartement controleren door middel van de iconen. Het kantoor is niet verantwoordelijk in het geval de lift of de airco niet werken, maar wij zullen altijd ons best doen om een gepaste oplossing te vinden en u comfort te garanderen.
We willen dat u een fijne vakantie heeft, daarom vragen wij een vergoeding voor het schoonmaken, zodat wij zelf het appartement kunnen schoonmaken na uw vertrek; ondanks dat, rekenen wij op uw goede wil en dat u het appartement in dezelfde goed staat zult achterlaten als het aantrof bij uw aankomst en dat u algemene hygiëne in acht zult nemen tijdens uw verblijf in het appartement. Wij vragen u het appartement achter te laten zonder vuilnis en afwas. Als onderdeel van ons beleid wordt er hoe dan ook een vergoeding van 50 € gevraagd bij uw vertrek.
De borg wordt alleen gevraagd voor het geval u iets kapot maakt of zich onacceptabel gedraagt. Normaal gesproken zijn onze gasten goede mensen met goede manieren en wordt de borgsom daarom volledig teruggegeven. De borgsom wordt teruggegeven bij uw vertrek of direct na uw vertrek, maar nooit voordat u de sleutels inlevert, omdat wij het appartement moeten controleren nadat u het verlaten heeft om het volledige bedrag terug te kunnen betalen.
Sommige appartementen zijn rook-vrij en over het algemeen raden wij u aan om buiten te roken en wij zullen u daar dankbaar voor zijn, zo kunnen wij ervoor zorgen dat alle gasten een aangenaam ruikende woning zullen hebben tijdens hun verblijf.
Feesten zijn niet toegestaan in het apparement, omdat u in een gebouw verblijft met buren die ´s ochtend vroeg naar hun werk gaan en zij wensen dat hun rust gerespecteerd wordt. Er zijn duizenden plekken in Barcelona waar u kunt gaan feesten, we geven u graag een aantal tips afhankelijk van uw voorkeur en smaak. In het geval de buren last hebben van geluidsoverlast tijdens de avonduren (22:00-09:00 tijdens de week en 00:00-09:00 tijdens het weekend) zullen zij mogelijk de politie bellen en zij zullen u mogelijk vragen meteen het appartement te verlaten, waarop u uw borgsom en de resterende dagen van uw verblijf verliest. En mogelijk zult u ook een dure boete moeten betalen voor de overlast die u de politie heeft bezorgd.
Het antwoord is nee. U huurt het hele appartement met het aantal slaapkamers en badkamers, de keuken met voorzieningen, de woonkamer, enz. zoals dat op onze website vermeld staat. U zult het alleen delen met uw vrienden en familie.
Wanneer u het appartement boekt geven wij u de brutoprijs en de schoonmaakvergoeding. De enige extra kosten die u wellicht zult hebben zijn: Late check-in: Als u aankomt buiten kantooruren zal er 20 € tot 50 € in rekening gebracht worden -=>"Vroege check-out: Als u het appartement vóór 09:00 verlaat (10:00 tijdens het weekend) en u heeft een contante borgsom achtergelaten dan zullen u twee mogelijkheden worden aangeboden: -Extra kosten betalen (tussen 20 € tot 50 € ) -=>"Ons uw bankgegevens geven zodat we het aan u terug kunnen sturen via bankoverschrift. Vraag ons naar andere oplossingen vóór uw aankomstdatum. -Alleen indien beschikbaar, als u de rekening niet in cash wilt betalen dan moet u 16%VAT toevoegen. -Als er geen internet in uw appartement is maar u het wel nodig heeft, dan kunnen wij u van een ´Overal Internet´ USB-stick voorzien; het extra bedrag dat betaald moet worden hangt af van de lengte van uw verblijf.
De schoonmaakvergoedingen zijn verplicht omdat wij van mening zijn dat u hier bent om te ontspannen en omdat wij allemaal verschillende verwachtingen hebben als het gaat om netheid. Het zorgt ervoor dat wij er zeker van zijn dat het appartement klaar is om u te verwelkomen en in het geval u niet tevreden bent kan de schoonmaakster nogmaals komen. Het omvat -De voorbereiding van het appartement (algemene schoonmaak van de badkamer, keuken en stoffen -Het wassen van beddengoed en handdoeken (1 set per week en per persoon/bed)
De rekening moet contant betaald worden bij aankomst. Als u op een andere manier wilt betalen, vraag het ons dan eerst vóór u het appartement reserveert, we zullen kijken wat we kunnen doen.
De reservering wordt gemaakt voor een bepaald aantal personen; in sommige appartementen passen meer mensen, in dat geval is er geen enkel proleem, u hoeft dan alleen het bijbehorende extra bedrag per persoon te betalen. In andere appartementen passen niet meer gasten dan het aantal in de reservering, in dat geval spijt het ons zeer maar kunnen uw extra vrienden niet in het appartement verblijven. In alle gevallen raden wij u aan om met ons te overleggen vóór uw aankomst, zodat wij het appartement op orde kunnen brengen of om u te helpen een passende oplossing te vinden. Niet-vermelde gasten in het appartement heeft als gevolg dat alle gasten het appartement onmiddelijk moeten verlaten, zonder compensatie en met het verlies van de borgsom en de resterende dagen.
Als u een verlenging nodig heeft en het appartement beschikbaar is, dan bent u welkom om langer te blijven. Als u uw verblijf wilt verkorten dan geldt dat als een annulering, zie de annuleringsparagraaf.
-Als u ons minstens 30 dagen vóór uw incheckdatum op de hoogte brengt, dan zullen wij u 50% van de aanbetaling in rekening brengen als annuleringskosten. -Als u ons minder dan 30 dagen vóór uw incheckdatum op de hoogte brengt, dan betekent dat dat u uw aanbetaling zult verliezen.
Als het appartement dat u geboekt heeft niet beschikbaar is vanwege uitzonderlijke redenen (technische problemen): Zullen wij u altijd een andere oplossing aanbieden en ons best doen om u een beter appartement aan te bieden; in het geval u onze oplossing niet accepteert dan zullen wij het hele door u betaalde bedrag terugbetalen.
Als u met kinderen komt, zullen wij graag één van hen ontvangen als hij of zij onder 5 jaar oud is. Als u speciale dingen nodig heeft (ledikant, kinderstoel), neem dan contact met ons op, in de meeste gevallen is het mogelijk tegen een kleine vergoeding (30 € )
Ons systeem berekent automatisch kortingen bij verblijven vanaf 1 week, maar in speciale gevallen (last-minute aanbiedingen, in verblijven langer dan 1 maand) kunnen wij u wellicht een extra korting geven. Informeer alstublieft bij ons.
Wij kunnen u extra schoonmaken aanbieden tegen de prijs van 13 € /h. Onze conciergemedewerker kan u een kamermeisje aanbieden, vraagt u ons altublieft om de contactgegevens.
Sommmige van onze appartementen bevinden zich in hetzelfde gebouw, u kunt verschillende appartementen in hetzelfde gebouw huren. Check onze 'Groepsappartementen' of neem contact met ons op.
Wij voorzien onze gasten van alle informatie over het appartement en doen ons best om foto´s te geven die de realiteit zo goed moegleijk weerspiegelen. We helpen onze gasten ook graag bij het maken van keuzes, wanneer wij daar om gevraagd worden. In het geval er sprake is van verkeerd informeren, zullen zij onze gasten een andere oplossing bieden, maar in alle andere gevallen is de gast verantwoordlijk voor de keuze die hij of zij maakt.
U kunt ons bellen tijdens kantooruren met alle vragen en wij zullen u een telefoonnummer geven voor in het geval van noodgevallen. Let u er alstublieft op dat buiten kantooruren alleen voor noodgevallen is (overstromingen, brand, slotenmaker of diefstal). Alle andere mogelijke problemen worden opgelost gedurende kantooruren.
Het spijt ons, uw e-mail kon niet verzonden worden. Probeert u het nogmaals.
We gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden om onze website veilig te laten werken en de inhoud ervan aan te passen. Op dezelfde manier gebruiken we cookies om uw navigatie te meten en gegevens te verkrijgen, en om advertenties aan te passen aan uw smaak en voorkeuren. Klik op de knop "Alle accepteren" om te bevestigen dat u de weergegeven informatie heeft gelezen en geaccepteerd. Klik op "Cookie-instellingen" om deze cookies te beheren of uit te schakelen. U kunt meer informatie vinden in ons Cookiebeleid.
Noodzakelijke en Functionele
Noodzakelijke cookies dragen bij aan de navigeerbaarheid van een website door basisfuncties te activeren, zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden van de website. Zonder deze cookies zou de site niet goed kunnen functioneren. Functionele cookies maken het mogelijk om informatie op te slaan die de manier verandert waarop de site verschijnt of zich gedraagt, zoals de voorkeurstaal of regio.
Analytische en Aanpassing
Staan toe om het gedrag van gebruikers van deze website te volgen en te analyseren. De informatie die wordt verzameld via dit type cookies wordt gebruikt bij het meten van de activiteit van de website voor het opstellen van navigatieprofielen van de gebruikers, met als doel verbeteringen aan te brengen op basis van de analyse van de gebruiksgegevens die de gebruikers van de service maken. Staan toe om gebruikersvoorkeursinformatie op te slaan om de kwaliteit van de aangeboden diensten te verbeteren en een betere ervaring te bieden via aanbevolen producten.
Marketing en Reclame
Ze zijn verantwoordelijk voor het opslaan van informatie over de voorkeuren en persoonlijke keuzes van de gebruiker door voortdurende observatie van zijn navigatiegewoonten. Dankzij hen kunnen we de navigatiegewoonten op de website leren kennen en gerelateerde advertenties tonen op basis van het navigatieprofiel van de gebruiker.